Δήμος Κύμης Αλιβερίου

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΒΑΚ | ΚΥΜΗΣ – ΑΛΙΒΕΙΟΥ
Κανονισμός Καθαριότητας
Facebook Page
Blog
Δ.Ε.Υ.Α.Κ.Α.
Ινστιτουτο Παπανικολαου
Πολιτική Προστασία SPOT
Your Europe
Σύνδεσμοι

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΟΜΟΣ ΕΥΒΟΙΑΣ ΔΗΜΟΣ ΚΥΜΗΣ-ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ Γρ. Προμηθειών Προς: ΣΟΛ Α.Ε., Αθήνα

Δημοσιεύθηκε την Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

ΘΕΜΑ: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Ο Δήμος μας έχει ανάγκη για την διενέργεια των εργασιών εκκαθάρισης των πρώην δημοτικών επιχειρήσεων του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου από ορκωτούς λογιστές. Η εργασία θα πραγματοποιηθεί με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης από τον Δήμαρχο, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4412/2016 και θα βαρύνει τον ΚΑ 10-6142.002 του προϋπολογισμού του Δήμου.

Οι πρώην δημοτικές επιχειρήσεις είναι οι:

- Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Κονιστρών

- Δημοτική Επιχείρηση Ανάπτυξης Αυλώνος Ευβοίας

- Δημοτική Επιχείρηση Πολιτισμού και Ανάπτυξης Δυστίων

- Δημοτική Επιχείρηση Πολιτισμού – Ανάπτυξης Κονιστρών

- Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Δήμου Ταμυνέων

- Αναπτυξιακή Επιχείρηση Δήμου Κονιστρών

Εκτός από την οικονομική προσφορά θα πρέπει να μας υποβάλλετε και όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά όπως αυτά προβλέπονται από το άρθ. 73 του ν. 4412/16.

Επιπλέον αυτών σας ενημερώνουμε ότι η ελεγκτική εταιρεία που θα επιλεχθεί πρέπει να έχει τουλάχιστον 10 νόμιμους ελεγκτές (ορκωτούς ελεγκτές), 20 άτομα ελεγκτικό προσωπικό και εμπειρία σε εργασίες εκκαθαρίσεων πρώην δημοτικών επιχειρήσεων έτσι ώστε να διασφαλιστεί η ταχύτητα και η αποτελεσματικότητα των εργασιών εκκαθάρισης.

Η εμπειρία σε εκκαθαρίσεις πρώην δημοτικών επιχειρήσεων θα αποδεικνύεται με δεκαπέντε (15) αναθέσεις εργασιών εκκαθαρίσεων πρώην δημοτικών επιχειρήσεων προς την ελεγκτική εταιρεία.

Η ελεγκτική εταιρεία να έχει εγκαταστήσει και να εφαρμόζει σύστημα ISO 9001:2008 για Παροχή Υπηρεσιών Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών και σύστημα ISO 27001:2013 για σύστημα διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών για Παροχή Υπηρεσιών Ορκωτού Ελεγκτή Λογιστή.

Παρακαλούμε για την υποβολή, μαζί με την προσφορά σας, και των σχετικών αποδεικτικών εγγράφων.

Η αναπλ. Προϊσταμένη Ο.Υ.
Αικατερίνη Παναγιώτου